نام رمان : عشق تو پناه من

نویسنده : Tawny girl کاربر انجمن نودهشتیا

حجم کتاب : ۴٫۹ (پی دی اف) – ۰٫۳ (پرنیان) – ۰٫۹ (کتابچه) – ۰٫۳ (ePub) – اندروید ۰٫۸ (APK)

ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، ePUB ، APK

تعداد صفحات : ۴۷۳

خلاصه داستان :

نرجس دختریه رنج کشیده ، سختی دیده ، از همه کس و همه طرف کشیده و الان نیازمنده یه پناهه… یه پناهی که همه جا باهاش باشه، تنهاش نذاره ، پشتش باشه ، اما اون پناه…


قالب کتاب : PDF (مخصوص کامپیوتر) – JAR (جاوا) و ePUB (کتاب اندروید و آیفون) – APK (اندروید)

پسورد : www.98ia.com

منبع : wWw.98iA.Com

با تشکر از Tawny girl عزیز بابت نوشتن این رمان زیبا .

 

دانلود کتاب برای کامپیوتر (نسخه PDF)

دانلود کتاب برای موبایل (نسخه پرنیان)

دانلود کتاب برای موبایل (نسخه کتابچه)

دانلود کتاب برای موبایل اندروید و آیفون (نسخه ePUB)

دانلود کتاب برای اندروید (نسخه APK)

 

قسمتی از متن رمان :

با صدای زنگ مدرسه کوله پشتیمو برداشتمو اومدم بیرون…
سرمو انداختم پایینو راه افتادم سمته خونه!!!
خدایا خودت رحم کن رفتم خونه مامان از رو دنده چپ پا نشده باشه.
خیرسرم یدونه دخترم ولی انقدر مامان بابا نریمانو دوست دارن که فقط منو شکنجه میدن تو اون خونه.
ساله سومه تجربیمو دوسته زیادی ندارم…اونم به خاطر گوشه گیریه خودمه.
عاشق تنهاییمم…چون واقعا تنهام وعادت کردم بهش.
مامان که همیشه بادوستاشه واصلا نمیدونه من کلاس چندمم.
بابام که نگم بهتره یه معتاد به تمام معنا که هرچی داشتو نداشتو دود کردو فرستاد هوا…
یه داداشم دارم نریمان که ۱۶سالشه ودوسال ازم کوچیکتره!!!
ولی کله تصمیماته خونه رو اون میگیره.
بادیدن دوتا پا که روبه روم ویساده بود سرمو اوردم بالا.
بازم این…خیلی اروم گفتم
-ببخشید…میرین کنار؟
با صدای بمش گفت
-نه چون میخوام باهاتون حرف بزنم.
اشک داشت تو چشمام جمع میشد اگه یکی ازدوستای نریمان الان منو میدید…امشب کتکم به راه بود.