نام رمان : تجارت رز ها

نویسنده : کمند_B کاربر انجمن نودهشتیا

حجم کتاب : ۰٫۸ (پی دی اف) – ۰٫۱ (پرنیان) – ۰٫۶ (کتابچه) – ۰٫۱ (ePub) – اندروید ۰٫۶ (APK)

ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، ePUB ، APK

تعداد صفحات : ۷۲

خلاصه داستان :

داستان تجارت رز ها داستان انتقام های یه نفر از خانوادشه خانواده ای که ندیدتشون … شخصیت اصلی داستان ما اسمش سییل (تلفظ: سی یل) هست اون با عمش و دختر عمش به ایران برمیگرده تا انتقام پدر و مادرش رو از پدربزرگش بگیره … این وسط اتفاق هایی جالبی میفته که سییل پیشبینیشون نکرده …


قالب کتاب : PDF (مخصوص کامپیوتر) – JAR (جاوا) و ePUB (کتاب اندروید و آیفون) – APK (اندروید)

پسورد : www.98ia.com

منبع : wWw.98iA.Com

با تشکر از کمند_B عزیز بابت نوشتن این رمان زیبا .

 

دانلود کتاب برای کامپیوتر (نسخه PDF)

دانلود کتاب برای موبایل (نسخه پرنیان)

دانلود کتاب برای موبایل (نسخه کتابچه)

دانلود کتاب برای موبایل اندروید و آیفون (نسخه ePUB)

دانلود کتاب برای اندروید (نسخه APK)

 

قسمتی از متن رمان :

صدای در زدن بلند شد
_بیا تو
سونیا وارد شد وسینی چای دستش بود امد سمت میزم داشتم به روزنامه ها نگاه میکردم سونیا چایی رو جلوم گذاشت
سونیا:بامن کار دیگه ای ندارید؟
_گفتم وقتی خودمون تنها هستیم باهام راحت باش
سونیا:فراموش کردم به اینجوری حرف زدن عادت کردم
_عادت میکنی
سرم رو به سمت روزنامه برگردوندم
سونیا:اقا؟
_هوم؟
سونیا:میخواید…یعنی واقعامیخوای بری؟
_هوم…بالاخره باید خانوادمو ملاقات کنم یا نه
سونیا:ولی ارباب…
_سونیا!
سرش رو انداخت زمین یه قلب از چایی خوردم
_ممنون بابت چایی مثل همیشه خوشمزه بود
لبخند زد وباگفتن با اجازه از اتاق خارج شد سرم روچرخوندم سمت پنجره
_ بازی تازه شروع شده
……….
سر میز نشسته بودم وشام میخوردم سونیا با سینی کنارم ایستاده بود یه میز طویل پر از غذا فقط برای من وقتی غذام تموم شد خدمتکار ها امدن وجمش کردن
_سونیا؟
سونیا:بله ارباب؟